Top

FAQ

Veel gestelde vragen.

Kan ik mijn artikelen ook afhalen?

Ja, dat kan. u wordt dan geinformeerd wanneer het pakket voor u gereed staat. Natuurlijk kunt u ook zo langskomen, mits artikel op voorraad, kunt u deze dan direct meenemen

Adres: Hoornsehop 32, 1274 HR, Huizen. Dit kan op alle werkdagen na telefonische afspraak. Let op, geen showroom, alleen afhalen bestellingen, of afhalen producten.

 
In onderstaande tabellen vindt u de verschillende mogelijkheden. (Prijzen inclusief BTW).

Verzendkosten:

U betaald maar 1 x de verzendkosten, ongeacht de hoeveelheid die u besteld.  
   
Boeken + kleine artikelen (maximum van 3 artikelen) € 1,95
Alle andere orders € 4,95
Rembours 0-10 kg 18,35
Rembours 10-30 kg 20,=

 

	Verzenden naar Belgie, Frankrijk en Duitsland

Boeken + kleine artikelen (maximum van 3 artikelen) € 5,00
2 - 30 kg € 13,00
31 - 60 kg € 26,00
Afhalen in Huizen is kostenloos.

 

Wat moet ik doen wanneer een apparaat defect is of als ik aanspraak wil maken op service en/of garantie?

U kunt contact opnemen, bij voorkeur via email op info@123top.nl . U ontvangt dan binnen 1 werkdag bericht, hoe te handelen. Rechtstreeks via de fabrikant kan ook en werkt meestal het snelst.

Hoe kan ik de bestelling betalen?

123TOP heeft alle mogelijke Internet betaalopties, zoals vooruit betalen, PayPal, Creditkaarten etc. Dit verloopt allemaal via de beveiligde systemen. Ook het door de consumentenbond hoog aangeschreven IDEAL betalen is mogelijk. Uw betaling is in goede handen en u ontvangt direct een bevestiging van de afspraken. Natuurlijk kunt u ook aan de deur betalen, onder rembours. Dit vertraagd de aflevering echter wel met 2 werkdagen.

Ideal betalen, Vooraf betalen en contant afrekemen bij afhalen zijn volledig kosteloos!

Voor PayPal en Rembours worden kosten in rekening gebracht, afhankelijk van de betaalvorm.

Wanneer ik een product aan de deur wil afrekenen zijn er dan extra kosten?

Ja, de rembourskosten zijn € 15,83 voor paketten 0 - 10 kg. Voor paketten met een gewicht van 10 - 30 kg zijn de rembourskosten € 20,=.

Hoe snel worden artikelen afgeleverd?

Pakketten tot 30 kg in de regel binnen 2 werkdagen, mits op voorraad. Indien niet op voorraad ontvangt u hierover direct bericht, met de verwachte levertijd. Pakketten boven 30 kg hebben in de regel 2 werkdagen meer levertijd.

Komen er na mijn bestelling nog extra kosten bij?

Nee, wij willen onze site zo duidelijk mogelijk houden voor u. De bedragen die u ziet op uw bestelling betaalt u, meer niet. U krijgt dus geen vervelende verrassingen achteraf.

Kan ik een tijdstip aangeven van bezorging?

Helaas niet, wij maken dagelijks een nieuwe planning. Deze wordt gemaakt aan de hand van het aantal adressen. Voor grote artikelen wordt een leverdag met u, telefonisch kortgesloten, de overige pakketten worden meerdere malen bij u aangemeld (indien u niet thuis bent) of bij de buren afgegeven.

Is het mogelijk om een ander bezorgadres op te geven?

Ja, bij uw bestelling kunt u een ander afleveradres opgeven. Leuk voor een verjaardag of als verrassing!

Ik zoek een artikel en deze kan ik niet vinden op de site, kan 123TOP deze dan ook niet leveren?

Op dit moment hebben wij vele producten op onze site en dit wordt dagelijks uitgebreid. Wij kunnen dus nog veel meer producten leveren dan de getoonde producten. Voor een prijsopgave kunt u een email sturen of contact opnemen met onze medewerkers.

Levert 123TOP ook aan bedrijven?

Wij leveren ook aan bedrijven uit ons assortiment, maar ook op speciaal verzoek. Vraagt u gerust een offerte aan. Ons inkoopteam heeft een netwerk van bronnen en veelal in staat, tegen messcherpe prijzen, u een voorstel te sturen.

Levert 123TOP ook in het buitenland?

Ja, 123TOP levert o.a. ook in België, Duitsland en Verenigde staten. Vergeet u bij bestellen niet het IBAN en BIC nummer te gebruiken. Betalen per Creditkaart of onder rembours is ook mogelijk. Voor Duitsland en Verenigde Staten gelden andere vrachttarieven. U kunt een email sturen naar 123TOP en wij nemen contact met u op. info@123top.nl

Hoe is het mogelijk dat 123TOP zulke lage prijzen kan hanteren?

Door zeer hoge aantallen in te kopen en middels een inkoopteam, dat continu in onderhandeling is over de laagste prijzen in heel Europa, zijn wij in staat, zeer scherpe prijzen neer te zetten. Daarnaast zijn onze handelingkosten relatief laag.

Zijn de artikelen van A kwaliteit en gaat het om Nederlandse modellen?

Alle artikelen, die wij aanbieden, zijn uitvoerig getest en is van absolute A kwaliteit. Voordat wij tot verzending overgaan, worden de artikelen nogmaals gecheckt. U loopt derhalve geen risico. Daarnaast geldt natuurlijk de garantie regeling op al onze producten.

Wat houdt bedenktermijn, koop op afstand, in?

Bij koop op afstand geldt een bedenktermijn van 7 dagen na levering van het product, waarbij een consument gebruik kan maken van herroepingsrecht. Op eigen kosten kan product, na toestemming, worden geretourneerd in orginele verpakking en op kosten van de consument. Uiterlijk binnen 30 dagen wordt dan de aankoopsom, minus de gemaakte kosten, gecrediteerd.

Hoe kan ik 123TOP bereiken?

Telefonisch kunt u onze klantenservice bereiken op nummer

tel: +31 (0)681429900

Of via email, u krijgt dan snel een passende reactie terug. Ons email adres info@123top.nl , bij eventuele vragen over service en garantie: service@123top.nl